Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Με απείλησε ακόμα και για τη ζωή μου...



ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε

Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2008 1:26 πμ:

Είναι ελεύθεροι λοιπόν να γράφουν εδώ, σε ένα ελεύθερο βήμα, αν και κάποιοι από αυτούς προσπάθησαν να με φιμώσουν από την αρχή.

Ζητούσαν να αποκλειστώ από το φόρουμ, να καταργηθεί το κλαμπ μου, και φυσικά να πάψω να γράφω και εδώ (στο μπλογκ του παθφαηντερ) που τους έτσουζε πιο πολύ από όλα.

Ορισμένους από αυτούς, εγώ τους ονομάζω «χριστιανο»φασίστες! Ένας μάλιστα από αυτούς που ενοχλήθηκαν, πριν από λίγο καιρό, με απείλησε (με μέηλ), εμμέσως πλην σαφώς, που λένε, με απείλησε ακόμα και για τη ζωή μου διότι έγραψα κάτι (χιουμοριστικό κυρίως), για τον πατριάρχη Αλεξάνδρειας.

Με απείλησε με ένα χυδαίο μέηλ του οποίου μετά από έρευνα ανακάλυψα τον αποστολέα, ότι επρόκειτο δηλαδή για τον αρχιεπίσκοπο του Γιοχάνεσμπουργκ!


Βρέθηκε αυτός που απειλούσε με e-mail τη ζωή μου!


Τρίτη, 25 Νοέμβριος 2008

Το τζόβενο (ο Γιοχάνεσμπουργκ, Σεραφείμ) ξαναχτυπά:


Ο Μητροπολίτης (σαν «αρχιεπίσκοπος» μοστράρει στην ιστοσελίδα του) ο Ιωανουπόλεως (Γιοχάνεσμπουργκ) και Πρετορίας Σεραφείμ Κυκκώτης, ξαναχτυπά:

Τη φόρα αυτή, δεν λέει κακές λέξεις (όπως… «παλιομαλάκα» κλπ) ούτε απειλεί τη ζωή κάποιου («θα έρθει κάποιος στο σπίτι σου και θα δεις τι θα πάθεις εσύ και η οικογένεια σου») αλλά εγκαλεί (μέσα από την ιστοσελίδα του Αιμιλίου, από που αλλού;) τον μητροπολίτη Αιγίου τον Αμβρόσιο, διότι έκανε δηλώσεις προβληματισμού σχετικά με τις αχαλίνωτες φιλοπαπικές κινήσεις του Βαρθολομαίου!!!..


σχόλια:



ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

«Xairomai pou vlepw palia 8amata na anadhmosieuontai!
Pws deixnei o metrhths?
Sto Path eixe ftasei ta upsh!
8a vroun to neo istologio oloi oi episkeptes?»

P. MICHALOPOULOS είπε...

Απάντηση:

1. Σε ευχαριστώ για την καλή σου την καρδιά. Και εγώ χαίρομαι! Δεν ξέρω δε, αν χαίρεται και κανένας άλλος έκτος από μένα και από σένα, ώστε να γίνουμε τρεις! :-)

2. Δεν ξέρω πού είναι ο μετρητής εδώ. Θα μπορούσες να με βοηθήσεις;

3. Στο παθφαιντερ, της Φαιστός, του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη (ΒΗΜΑ, ΝΕΑ, κ.λπ.), είχαμε έναν επισκέπτη το λεπτό, αλλά είχαμε και μια ιστορία 10 μηνών, με 3,700 αναρτήσεις θεμάτων και με 7.000 σχόλια!

Η επιτυχία όμως αυτή, είχε και τα αρνητικά της:

α) Ένα ολόκληρο πατριαρχείο (της Αφρικής) θύμωσε πολύ, και ένας αρχιεπίσκοπός του (ο Γιοχάνεσμπουργκ) με μέηλ απειλούσε εμμέσως πλην σαφώς, το σπίτι μου την οικογένεια μου και την ίδια μου τη ζωή!..

β) Ένας δεσπότης (ο Νέας Ιωνίας) με απείλησε με αγωγή, εδώ και μερικούς μήνες, διότι άπλα και μόνο περιέγραψα μια εκπομπή (του Καρατζαφέρη) που αναφερόταν στο πρόσωπο του!

γ) Μου απέκλεισαν πριν από δυο εβδομάδες, το πρώτο μου μπλογκ (τα «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ», που είχε 60.000 επισκέπτες κάθε μήνα) χωρίς εξήγηση και χωρίς προειδοποίηση (ο κ. Λαμπράκης, για να προστατεύει τον Ιερώνυμο;) μου απέκλεισαν αμέσως , και, το δεύτερό μου μπλογκ (τα «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑΣΤΟΠ») που έστησα μετά μέσα σε 10 μέρες με επίλεκτα θέματα (ο κ. Λαμπράκης πάλι, για να προστατευτούν οι μασόνοι και οι ομοφυλόφιλοι;) και μάλιστα πριν από τον δεύτερο αυτόν αποκλεισμό ελάμβανα και περίεργα εσωτερικά μηνύματα (της διαχείρισης του παθ;), χωρίς ίχνη, μηνύματα με το στερεότυπο: «θα πεθάνεις»!..

4. Το νέο Ιστολόγιό μου, αυτό το ελεύθερο πλέον (το «ΧΑΙΡΕΤΕ»), είναι ήδη γνωστό στους εκατοντάδες παραλήπτες (εκκλησιαστικούς, δημοσιογράφους, κλπ) των ηλεκτρονικών μηνυμάτων μου. Από εκεί και πέρα, δεν έχω καμιά αγωνία αν θα έχει πολλούς ή λίγους επισκέπτες, διότι ο μόνος σκοπός μου είναι να εκφραστώ, να κάνω το καθήκον μου, να δώσω δηλαδή την μαρτυρία, την ομολογία της πίστης!..

http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_9446.html


Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
(Επιστολογράφος - Blogger)
Ξάνθου 66 -16777- Ελληνικό.
Τηλέφωνο: 698 2331071
http://xairete.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: