Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008

Βαρθολομαίος και Βενέδικτος: Κοίτα πράματα!!!..

8 Ιανουαρίου 2008

Προφανώς ο πατριάρχης τελεί ακόμη σοκαρισμένος (να μη πω κάτι προς το βρώμικο) από τις απρόκλητες ακραίες δηλώσεις του «ομολόγου» του Βενεδίκτου ΙΣΤ΄, που ενήργησαν ως κεραυνός εν αιθρία, ότι «ο Φραγκολατινισμός είναι η μοναδική εκκλησία που ιδρύθηκε από τον ίδιο το Χριστό και η μοναδική που εξασφαλίζει σωτηρία στους πιστούς, ενώ η Ορθόδοξος Εκκλησία είναι ελλειμματική διότι δεν αναγνωρίζει τον πάπα των παπικών ως εκπρόσωπο του Χριστού επί της γης και κατ' επέκταση αμφισβητείται η σωτηρία που προσφέρει».

Βαρθολομαίος και Βενέδικτος: Κοίτα πράματα!!!..

«Σαν κλεμμένο ξωκλήσι, έτσι με έχεις αφήσει,
και μου πήρες εικόνες και τάματα, κοίτα κάτι πράματα!
Σαν κλεμμένο ξωκλήσι, έτσι με έχεις αφήσει,
και μου πήρες
σταυρούς και μαλάματα, κοίτα πράματα!

Και φυσάει ένας αγέρας στη ζωή μου,
παγωμένος και μου παίρνει την ψυχή μου!
Κι έρχονται συννεφιασμένα, τα χαράματα, κοίτα πράματα!»

(Δήμητρα Γαλάνη)

Δεν υπάρχουν σχόλια: