Δευτέρα, 4 Αυγούστου 2008

Οδυσσέας Τσολογιάννης vs Δημήτριος Κίμινας

ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ:

Κάποιο μέλος της ιστοσελίδας που εμφανίζεται με το όνομα ή ψευδώνυμο [;], Δημήτριος Κιμινας, προσπάθησε να με απάντηση με ύβρεις εναντίον των απόψεων μου, για τον πατριάρχη των κοσμικοχριστιανων και όχι των ορθοδόξων (αφού με τα όσα λέει και όσα πράττει αυτός συνεχώς και αδιαλείπτως, δεν εκφράζει τους ορθόδοξους αλλά δυσαρεστεί σφοδρα-σφοδρα, όλους τους συνειδητούς Ορθόδοξους και εκφράζει τους ουνίτες, τους φραγκολατινους, τους προτεστάντες, τους μωαμεθανούς, τους ειδωλολάτρες, και όλη την πανσπερμία του Σατανά).
Ποιος είναι ο κύριος Κιμινας Δημήτριος, δεν τον γνωρίζω. Θα περιμένω τα διαπιστευτήρια του για να γνωρίσω ολίγα για τον συνομιλητή μου. Αυτό απαιτεί η στοιχειώδης ευγένεια. Θα τα έχω, κύριε Κιμινα Δημήτριε;

Όσον αφορά τα δικά μου διαπιστευτήρια, είμαι γνωστός εν τη Ιουδαία καθότι παλαίμαχος ων, είμαι ορθόδοξος χριστιανός, διαμένω σε ένα χωριό έξω από τη Θεσσαλονίκη, σπούδασα ανώτατες θεολογικές σπουδές, δημοσιογραφώ και δημοσιολογώ παιδιόθεν αφιλοκερδώς και ανελλιπώς για τη Μάννα μας την Εκκλησία την οποίαν περιπαθώς αγαπώ και λατρεύω, είμαι ελεύθερος σκοπευτής και δεν είμαι ...δεσποτογατος.

Με κατηγορείτε ότι θα πρέπει να ντρέπομαι γι αυτά που έγραψα, γράφω και θα γράφω για τον πατριάρχη σας, τον πατριάρχη των κοσμικοφρονων αχριστιανων Βαρθολομαίο. Εμείς οι ορθόδοξοι χριστιανοί, ουκ εχομεν Πατριάρχη, κύριε Κιμινα. Γιατί να ντραπώ, αλήθεια; Για ποιο πράγμα να ντραπώ; Ντρέπεται κανείς μονό για κάτι το αμαρτωλό που πράττει. Λέγει, ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, για ένα και μόνο για ένα, θα πρέπει να ντρεπόμαστε: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ. Και για τίποτα, μα για τίποτα άλλο. «Υβρις εν μόνον εστιν, η αμαρτία. Προδοσία μόνη η του συνειδότος. Εν μόνον δεδοικα, αμαρτιαν. Άνθρωπος σε ου βλάψει, εάν μη συ σεαυτον πληξης. Μηδέποτε φοβηθης ξιφη, εάν μη το συνειδός σου κατηγορήσει. Μηδέποτε φοβηθείς εν πολεμω, εάν το συνειδός σου καθαρον ή» [Ε.Π.Ε. 33, 112, 116, 118].

Δεν αισθάνομαι να έκαμα καμίαν αμαρτιαν, κύριε Κιμινα μου, με το που είπα τον πατριάρχη σας Ουνίτη και αιρετικό και Λατινοφρονα. Γιατί, δεν είναι Ουνίτης, με όσα εδώ και χρόνια πολλά και σε κάθε ευκαιρία, λέγει και πράττει; Γιατί, δεν είναι αιρετικός όταν ενέταξε πρώτος τον εαυτόν του, στην αίρεση του Οικουμενισμού; Δεν είναι Λατινοφρων; Δεν είναι ουνίτης; Τι να πρωτοπώ και τι να αναφέρω; Θέλετε να σας προσκομίσω και αποδείξεις;


Αναφέρω ελάχιστα, από τα πολλά. Έγραφε ο πατριάρχης σας:

«Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διασπασιν {εννοεί το σχίσμα} προπάτορες ημών, υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκακου Όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκριτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού».(Επισκεψις,563,6). Αυτά, εσείς δεν τα διαβάσατε, κύριε Κιμινα; Την 17ην Φεβρουαρίου τρ. ε. στο Σαμπεζυ της Ελβετίας, «αφού εξύμνησε την παναιρεσι του Οικουμενισμού, όχημα της οποίας είναι το Π.Σ.Ε., στη συνέχεια εγκωμίασε το κείμενο - συμφωνία που υπέγραψε, λέγοντας ότι οι 340 Εκκλησίες του Χριστού (έτσι αποκάλεσε την πανσπερμία των αιρέσεων), θα απαλλαγούν από τις αγκυλώσεις του παρελθόντος και θα συνεχίσουν την κοινην πορειαν προς την ενότητα». Αυτά εσείς δεν τα διαβάσατε κύριε Κιμινα;

Τι άλλο να σας πω και τι άλλο να σας πρωτοαναφέρω; Είναι αναρίθμητες οι προκλήσεις του.

Όλα όσα είδαμε και όσα ακούσαμε, όλα όσα συνεχώς βλέπουμε και ακούμε, να ενεργεί και να πράττει με τους αιρετικούς Φραγκολατινους, εσείς , κύριε Κιμινα, δεν τα είδατε και δεν τα ακούσατε και δεν τα ακούτε και δεν τα βλέπετε; Δηλαδή τι, τυφλοί και αοματτοι είστε; Αφελείς είστε; Η τίποτα άλλο που δεν μου επιτρέπεται να εκφράσω; Αν όλα αυτά δεν τα ακούτε και δεν τα βλέπετε, τότε χρειάζεστε επείγουσα επίσκεψι σε ΩΡΛ και σε οφθαλμίατρο, κύριε Κιμινα.

Δεν συλλειτούργησε με τον παλιό αιρετικό πάπα, αλλά και πρόσφατα με τον σημερινό τον παμπόνηρο Ρατσιγκερ; Δεν έφτασε η συλλειτουργια μέχρι «τα σα εκ των σων» με παρόντα τον φραγκόπαπα και τους φραγκολεβαντίνους καρδινάλιους του; Και αυτά τα μαγαρίσματα με ποιο δικαίωμα τα πράττει ο πατριάρχης σας, κύριε; Ποιος του έδωσε αυτό το δικαίωμα να τα πράττει; Αναρωτιέται ο άγιος Μάρκος ο Αντιπαπας, που θηριομάχισε με τον Φραγκλατινισμο όσο κανένας άλλος άγιος: «Πόθεν ουν ημιν ανεφανησαν όντες ορθόδοξοι οι δια τοσούτων πατέρων και διδασκάλων κριθέντες αιρετικοί ; Τις αυτούς ούτω ραδιως ορθοδόξους πεποιηκεν;». Αυτά τα γράμματα των έμπειρων Αγίων, είναι για σας, ψιλά γραμματακια; Μήπως του έδωσαν το δικαίωμα, οι κατά τόπους εκκλησίες και τα πατριαρχεία, που τον ανέχονται για να μην διασπασθεί η Ορθοδοξία; Μήπως, οι Άγιοι Πατέρες; Μήπως, εμείς οι λοιποί ορθόδοξοι χριστιανοί; Μήπως, η ιστορική πρακτική; Μήπως, οι Ιεροί Κανόνες επιτρέπουν όλα αυτά και όσα αλλά ενεργεί ο πατριάρχης σας; Οι συμπροσευχές δεν απαγορεύονται από τους Ιερούς Κανόνες; Μπορείτε να φαντασθείτε τους Αγίους και τους Πατέρες της Εκκλησίας μας να ερωτοτροπούν με τον αιρετικοτατο Πάπα ή με τα συναφή της πανσπερμίας των Προτεσταντών, όπως κάμνει ο πατριάρχης σας; Μόνο μια ανιατα αρρωστημένη και οργιαζουσα φαντασία είναι δυνατόν να σκαφθεί κάτι τέτοιο.

Λέτε ότι ποιμαίνει εκατομμύρια ορθόδοξων. Ποια εκατομμύρια ορθοδόξων ποιμαίνει, κύριε; Ασφαλώς θα αστειεύεσθε. Αυτά τα εκατομμύρια που ποιμαίνει ο πατριάρχης σας, γνωρίζουν από πού θα μπουν μέσα στην εκκλησία ; Γνωρίζουν την είσοδο της Εκκλησίας; Η δεν γνωρίζουν πόσο κάνουν τα πέντε τέσσερα; Εθελοτυφλείτε, κύριε. Όλοι αυτοί (οι ψευτοχριστιανοι ή οι αχριστιανοι), που λέτε ότι ποιμαίνει ο πατριάρχης σας, ξέρετε που εντάσσονται από το ιερό Ευαγγέλιο; Θέλετε να δείτε που εντάσσεται το ποίμνιο του πατριάρχου σας; Μα στον ΚΟΣΜΟ. Και τι λέει το άγιο Ευαγγέλιο για τον κόσμο; «μη αγαπάτε τον κοσμον, μηδέ τα εν τω κοσμω. Εάν τις αγαπά τον κοσμον, ουκ εστίν η αγάπη του πατρός εν αυτω. Ότι παν το εν τω κοσμω, η επιθυμία της σαρκός και η επιθυμία των οφθαλμών και η αλαζονεία του βίου, ουκ εστίν εκ του πατρός, αλλά εκ του κόσμου εστί. Και ο κόσμος παράγεται και η επιθυμία αυτού. Ο δε ποιων το θέλημα του Θεού μένει εις τον αιώνα».(Α΄ Ιω. β,15-17).

Οι Ρωμηοι της Πόλης, είναι ασφαλώς αξιέπαινοι που φυλάτουν
την μνήμη του ελληνισμού και το δεχόμεθα αυτό και συμφωνούμε. Και ερωτουμε: Μήπως ο πατριάρχης σας ρώτησε έστω και αυτούς τους Ρωμηους της Πόλης και πράττει, όσα πράττει; Ούτε κανένα ρώτησε, ούτε κανένα ερωτάει, για να προβαίνει στις μειοδοσίες και στις προδοσίες που προβαίνει, και στο φτηνό ξεπούλημα, των Πολυτιμότατων της Ορθοδοξίας μας. Και αυτά τα Πολυτιμότατα της Ορθοδοξίας μας, δεν είναι ανιθο και κιμινο, κύριε Κιμινα μου. Είναι τα ιερά και τα όσια των καρδιών μας και της υπάρξεως μας.

Εμείς τις εμετικότητες, όπως μας κατηγορείτε κύριε Κιμινα, δεν τις διδαχτήκαμε. Άλλοι έμαθαν να υμνούν και να κολακεύουν τους ισχυρούς της ημέρας και τους δυνατούς της νυκτός. Ψάξτε κάπου γύρω σας να τους βρείτε. Χαρακτηρίζονται «δεσποτογατοι». Εμείς μάθαμε να λέμε και να εκφράζουμε την γλώσσα της αλήθειας γιατί αυτή είναι η εντολή του Κυρίου μας, την οποία ο πατριάρχης σας, περιφρονεί ασύστολα. «Έως θανάτου αγωνισαι υπέρ της Αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου», λέγει ο λόγος του Θεού. Και ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος σε ύφος έντονο μας προτρέπει και μας παροτρύνει, εναντίον του Πατριάρχου σας και μας λέει: «Ει που, χριστιανέ, την ευσεβειαν παραβλαπτομενην ιδοις, μη προτιμα την ομονοιαν της αληθείας, αλλά ιστασο γενναίως έως θανάτου.. την αληθειαν μηδαμου προδιδους» (P.G. 60,61).

Κύριε Κιμινα, ανανήψατε.

Η Πόλις κινδυνεύει. Η Μεγάλη Πόλις, κινδυνεύει. Και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος Αρχοντωνης, δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Είναι ο πρώτος υπεύθυνος για τους κραδασμούς που ήδη ακούγονται. Οι κερκοπορτες αυξήθηκαν και προμηνύεται ο Εχθρός όντος ολίγου να εισβάλει και να καταλύσει τα πάντα. Και τότε δεν θαναι η Πτώση μιας Πόλεως, σαν την πανέμορφη Κωνσταντινούπολη, αλλά η Πτώση της Πόλεως της Μεγάλης, της Πίστεως των Ορθόδοξων. Και καλύτερα να σβήσει ο Ήλιος, καλύτερα να σκοτεινιάσει η Σελήνη, καλύτερα να εξαφανιστούν οι Γαλαξίες, καλύτερα τα αφανισθούν τα Σύμπαντα, παρά Η ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.


Οδυσσέας Τσολογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: